Sunday, July 14, 2013

DEAR FRIEND IN CHRIST.

Dear Good Friend in Christ,

Greetings to you and sorry if this message came to you as a surprise. My name is Mrs. Maria Dos Santos a widow, I found your email address through my husband internet dater late Mr. Ephraim Dos Santos.

I am presently admitted at the hospital suffering from a blood cancer and Parkinson diseases. I have some funds at bank inherited from my late husband account the amount of $6,000.000.

I wish to know if I can trust you to use the funds for charity project and 20% will go to you as compensation. Kindly get back to me so that I will give you more details.

Yours in Christ,

Mrs. Maria Dos Santos.

Querido Amigo em Cristo, saudaзхes

a vocк e desculpe se esta mensagem veio para vocк, como uma surpresa. O meu nome й a Sra. Maria dos Santos viъva, encontrei o seu endereзo de e-mail atravйs do meu marido internet dater tarde o Sr. Efraim Dos Santos.

Estou actualmente admitidos no hospital sofrendo de cвncer de sangue doenзas de Alzheimer e Parkinson. Eu tenho alguns fundos no banco herdado de meu falecido marido conta a quantia de $6.000,000.

Gostaria de saber se posso confiar em vocк para utilizar os fundos para caridade projeto e 20% vai para vocк, a tнtulo de compensaзгo. Por favor voltar para mim, para que eu vos darei mais detalhes.

Seu em Cristo,

a Sra. Maria dos Santos.               

No comments: